„Prezidențiabilii” atacă puternic electoratul înainte de alegeri. Lupta pentru prezidențiale se dă înainte de toate pe rețelele de socializare. Candidații, anunțați oficial sau nu, încearcă să strângă alegătorii în spațiul online. Campania pentru alegerile prezidențiale începe abia pe 1 noiembrie, însă până atunci cei care râvnesc la scaunul de la Cotroceni încearcă prin toate metodele posibile să ajungă la o parte cât mai mare din electorat.
De la vizite prin biserici și mănăstiri, la prezența la festivaluri de top din țară sau la vizitarea unor locuri de pe listele multor internauți, politicienii români încearcă orice pentru a obține cea mai importantă funcție din statul român.
Ciolacu, evlaviosul
„Prezidențiabilii” atacă puternic electoratul înainte de alegeri. Abia anunțatul candidat la alegerile prezidențiale, Marcel Ciolacu lucrează la imaginea sa de om credincios, plimbat prin biserici. Chiar recent, de ziua Marinei, a ales să nu participe la așteptatul eveniment de la Constanța și a mers în Suceava, la mănăstire.
„M-am bucurat de slujbă alături de toți credincioșii veniți aici cu inima deschisă și plină de credință. Și m-am rugat alături de ei pentru pacea și prosperitatea tuturor românilor”, posta Marcel Ciolacu pe 15 august.
Ba mai mult decât atât, acesta și-a lansat în urmă cu două zile o platformă prin care să construiască împreună cu românii un program de dezvoltare al României, care „să plece de la ideile venite de la oamenii obișnuiți.” Mai pe înțelesul tuturor, Marcel Ciolacu le cere românilor să vină cu propuneri pe mai multe domenii, cum ar fi sănătate, educație, muncă, mediu, economie, transport, agricultură și justiție.
„Este momentul ca prioritățile reale ale românilor să se reflecte în acest plan pe baza căruia să administrăm țara în următorii patru ani.
(…)Scrie-ne și spune-ne cum vrei tu să schimbi România! Și cu cât vor fi mai multe mesaje și soluții, cu atât mai bun și legitim va fi acest Plan pentru România; un act care să respecte cu adevărat voința și interesele românilor”, a transmis Marcel Ciolacu.
Ciucă, expertul în război
„Prezidențiabilii” atacă puternic electoratul înainte de alegeri. De partea cealaltă, Nicolae Ciucă, care încă nu și-a anunțat încă candidatura, încearcă să adune simpatizanți printr-o postare în care îl apreciază pe actorul Alain Delon. Liderul PNL susține că regretatul actor i-a fost model în viață.
„Pentru mine Alain Delon va rămâne un model. Nu unul de carton care te-ar fi invitat să dai „like și subscribe”, ci ăla pe care îl iubeai deși el nu îți cerea adorația. Profesional a fost impecabil, filmele lui rămân evadarea mea din comunism. Alain Delon ne-a transpus pe toți în lumea lui când lumea noastră era gri și asta, dragii mei, înseamnă nemurirea”, a postat șeful PNL pe rețelele de socializare.
Însă, asta nu este tot. Nicolae Ciucă se urcă și pe imaginea sa de fost șef al Armatei. Președintele PNL a făcut recent prima sa postare în care vorbește despre războiul din Ucraina. Ba mai mult, Nicolae Ciucă a anunțat pe Facebook că a ieșit și în stradă după un articol care ar fi putut impacienta românii.
„Acum câteva zile, un titlu mare dintr-un ziar respectabil mi-a atras atenția: „BREAKING NEWS / HARTA FT: Marina Rusiei s-a antrenat să lovească cu arme nucleare 32 de ținte din Europa, inclusiv din România, într-un conflict cu NATO”.
Am citit articolul și apoi am ieșit pe stradă. A fost ca și cum aș fi traversat două lumi diferite în două minute. Într-o parte de lume, la mai puțin de 100 km de granițele României, nenorocirile și dezastrele se întâmplă în orice moment; iar pe străzile Bucureștiului (de altfel, ca oriunde în România) oamenii intrați în rutina zilnică își văd de treabă în pace, într-o lume liberă”, a postat Nicolae Ciucă pe Facebook.
Lasconi, printre tineri la Untoldn și bătrâni la biserică
„Prezidențiabilii” atacă puternic electoratul înainte de alegeri. Elena Lasconi a plusat și a încercat să le bifeze pe toate. A fost printre tineri la Untold și Vama Veche, dar nu a uitat nici de mersul la mănăstire. Candidatul USR la alegerile prezidențiale s-a aflat printre tineri la cel mai mare festival din România, după a petrecut și mai multe zile pe litoral, tot printre tineri, dat fiind faptul că își dorește să câștige acest electorat, fiind și cel mai apropiat de partid în sine.
„De când am ajuns în Cluj, m-am încărcat și eu cu energia asta bună a oamenilor care știu să zâmbească din suflet, care se bucură împreună.Văd la Untold adolescenți, unii au venit cu părinții, văd tineri cu gașca lor, văd oameni în toată firea care nu au uitat să simtă intensitatea unui moment poate unic în viața lor. O comunitate în sărbătoare”, scrie Elena Lasconi pe Facebook.
De la festival, Elena Lasconi a ajuns și la biserică, printre credincioși, căci mare este și acest electorat.
„Să facem din ziua sfântă de astăzi, Adormirea Maicii Domnului, dar și din restul zilelor din an, zi a iertării, bunătății și recunoștinței față de cei din jurul nostru. Și să nu uităm să le arătăm mamelor, fiicelor, bunicilor noastre ce mult le apreciem pentru ceea ce fac în familie, dar și după ce ies pe ușa caselor lor”, a postat candidatul USR pe rețelele de socializare.
Mircea Geoană, în ton cu trendul de pe Instagram
Al doilea șef al NATO nu a ratat nici el ocazia să marcheze electoral. În plină apariție a unui nou sezon al serialuli „Emily in Paris, acesta s-a pozat la o patiserie celebră din București decorată în stil parizian.
„Unde sunt cele mai bune merdenele pe care eu le-am gustat? La Nea Mihai, în Piața Amzei. Patiseria lui Nea Mihai a devenit celebră la nivel național – pentru că bucureștenii o apreciază de mult timp – după ce Netflix a transformat-o într-o campanie de promovare a noului sezon din serialul Emily in Paris. Dar eu vă spun că în spatele acestui succes stă multă muncă, dăruire și ambiție”, a tranmis Geoană internauților.
Simion și contractul pentru case ieftine
„Prezidențiabilii” atacă puternic electoratul înainte de alegeri. Președintele AUR este și candidatul partidului la alegerile prezidențiale din toamnă. George Simion a intrat primul în cursa pentru scaunul de la Cotroceni și a venit cu un mega program, plin de măsuri, care nu au nicio legătură cu postul la care aspiră acesta. Simion promite case de la prețuri de 35.000 de euro, în cartiere bune, cu multe condiții. Acesta vine și cu o serie de măsuri economice și promite refinanțarea creditelor românilor.
Asta nu e tot, potrivit cu prioritățile partidului, George Simion pozează în naționalist și promite că va face din România ce nu au reușit restul președinților până acum. Să nu uităm că a organizat o nuntă și un botez cu mii de români, la corturi, așa cum se organizau pe vremuri.